هتل اورینت مینتور استانبول
نوشته شده توسط : تینا

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پاییز 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: